Thursday, September 20, 2012

KENANGAN MAIN GAME

20 Sept. 2012 - Tadi lepas gua ngantor bini gua pergi check up dekat Klinik Kesihatan Batu Arang..gua pergi SAPPEDEk dekat kedai Makan PANAS BTP. Tgh2 syok layan Ikan Patin Masak Lemak Tempoyak, gua tegur bini gua tgk bebudak Sekolah Beruniform pergi main game di CC. Tapi gua pun masa sekolah-sekolah dulu pun kaki game jugak. Hahaha..tapi dulu yang 2 kupang punya ler. Macam haramjadah...hahahha. Gampang betul perangai gua dulu. Pernah satu hari, gua berpakat dengan AA nak pi main game Street Fighter kat Jelapang. Masa tu Street Fighter tgh top. Gua cakap nyanyi lagu Isabella masa lalu sebelah rumah gua. Apa lagi, dalam kul 3..dia naik basikal sambil nyanyi lagu Isabella. Sebelah rumah gua, Jalan Kenari da....gua pun cargas nak gerak..tapi mak gua tak tau...pada hari pertama tapi bila kerap sangat  macam tu, mak gua dah syak. Hahaha....Last2 Mak gua Report kat Pak Mat Nor Posmen, apa lagi gua....berbirat la belakang gua dengan bekas tali pinggang Posmen...bapak gua. Hahaha...Tapi sekarang AA ngan gua jadi orang Jugak..Hahaha.. Macam Pundek...

Karakter Street Fighter

No comments:

Post a Comment