Friday, September 14, 2012

JANJI DITEPATI



Janji Ditepati
 

PTPTN yang sedap dipakai

19 Sept 2012 - Gua bab-bab janji dah banyak sangat gua mungkir terutama kat bini gua. Contoh paling utama; gua janji nak pergi Bandung ngan dia. Tau-tau gua belanja bini gua Air Bandung jer. Jadilah, janji ada bunyi Bandung. Gua kisah jugak tapi gua berazam, kalau gua dapat duit terpijak ka, jatuh dari langit ka, gua nak pergi ke sana. Gua fobia jugak sebab hehari PTPTN duk iklan dalam TV ngan Radio. Macam Gampang!!! Gua dah la lama tak berbayor PTPTN gua. Adala sempat gua bayar dalam 2k. Tapi sejak2 kerja FELCRA nih, gua asyik semput jer. Takper..dapat duit lebih sikit gua bayar lu PTPTN. Gua bukan apa, takut nanti Passport Gua kena reject jer. Dalam sistem PTPTN memang gua tak black listed lagi....tapi mana tau, kut-kut dia jadi PuNDEK nanti...dulu masa pakai tak ingat, sekarang nak berbayar...PHUII!!!....Padan ngan muka gua.

No comments:

Post a Comment